jom klik

Monday, May 18, 2009

busy busy like a bee hhehhehe

arini pepagi buta ada org dtg bersih langsir, sofa, toilet, tukarlampu n repaint dinding kat luar umah..wah wah wah rase macam nak raye la pulak.......




susahnya ada sofa color cerah2 gini...adessssssssssss...

ni pulak supervisor kecik..bangun tido senyonyong g ambik kerusi dia sambil hisap susu tuuuuu....supervise org wat kerja..hehehe

tq ya..bersih umah i ari niiiiiiiiiiiiiiiiii

8 comments:

  1. Personal advertisement, blog tips:

    http://kraxpelax-bhagavadgita.blogspot.com/ My Bhagavad Gita studies.

    http://winmir.blogspot.com/ My I Ching studies.

    http://singleswingle.blogspot.com/ My poetry.

    http://screenfonds.blogspot.com/ My Babe Wallpaper Art.

    Reciprocity! If you care to visit my blogs, I would be just happy to see a "personal advertisment" for your own blogs in return.

    Best wishes,
    - Peter Ingestad, Sweden

    ReplyDelete
  2. amboi syoknya ada org mai kemas umah. kat sini kalau duk kat servis aptmnt pun mcm tu gakla.

    ReplyDelete
  3. wah bestnya ada org kemas kan umah, kurang sikit keje. almaklum la org pompuan dari pg hingga ptg buat keje tak abis2

    ReplyDelete
  4. bestnya rumah ada orang tolong bersihkan! supervisor kecik to comeinye ngan botol susu diaaa....!!!

    ReplyDelete
  5. wowweyyy..
    sonok tul ade erg kemas umah...
    sekali2 sekali jd mem besar..hahahaa..;)

    ReplyDelete
  6. sronok la tak yah kemas rumah...
    macam aku pernah kemas rumah...hak3
    tme2 raye kot...hiks3

    ReplyDelete
  7. kraxpelak
    thanks...


    kak zaiy
    ye r..company provide kan


    kak ita
    tu la..bukan selalu pon sekali ni jer...supervisor kecik sokmo menyibuk


    leya
    betul...rasenya jadi suri umah lagi penat dari bekerja..ada jer kerja nak buat


    adleezz
    oo rase cam mem besar la pulak kekekeke


    azuan
    kat umah ni...hari2 la kena kemas umah.....maklumlah anak sorang..tapi anak angkat ramai uuuuuu

    ReplyDelete
  8. adddoooiiiiiiiiiiii ela, bestnyaaaaa.. bila lah rumahku ini nk ader orang mengofferkan diri bersihkan rumahhh... huwaaaaaaaaa.... pos orng tu kat akak eleeeee... hehehhee

    ReplyDelete